Five waterdrops



Såg på Tvspelswebs facebook att de arrangerar en fototävling igen. Och jag bara älskar fototävlingar något galet så därför deltar jag nu med. Temat är Fem. I brist på bilder som passar in på temat så blev det lite nattlig fotografering. Och jag är väldigt nöjd med resultatet. Honestly så är detta första gången jag fotar vattendroppar på en skiva.

Priset den här gången är en valfri reflexskärm och jag vill gärna ha Reflexskärm 5 i 1 (56cm).

Det vore underbart att få vinna en relfexskärm, den står högt prioriterad på min önskelista över fotosaker. Ja min önskelista består ju endast av fotoutrustning just nu. Reflexskärmen skulle hjälpa mig att utveckla min porträtt fotografering yttligare. Vilket skulle vara roligt. Jag gillar att ta porträtt foton även om det inte blir av så ofta.
↳ 

okej, lägger till dig med :)

↳ 

Du är su duktig oki <3

↳ 

jaha vad kul!:D

sjukt fin bild med!

↳ 

hahah, men vad gör du uppe nu?:)

↳ 

- fin bild!

↳ 

- lugnt :)!

↳ 

sv: tack tack! :) jag har ljusare bilder också, men tack! du tar med fina bilder!! :)



nu drar jag iväg i fem dagar, vi hörs på måndag när jag är hemma! :)

njut av den sista sommaren!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG