Jag är finalist!

Jag gick vidare i Tvspelsweb tävling på facebook! Det gör mig superglad men jag behöver eran hjälp! Jag vill väldigt gärna vinna den här reflexskärmen. Och alla som röstar får en länkning på min blogg i ett inlägg. Så gå in här: http://www.facebook.com/#!/Tvspelsweb och gilla Tvspelsweb (annars kan ni inte rösta) och sen får ni klicka er in på albumet här och leta upp min bild. Det betyder guld och all kärlek om ni röstar på mig ♥
↳ 

Sv: Härligt! jo de är bra :)



Fin bild!

↳ 

sv: tack :)

ja visst, säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig!:)

↳ 

Det är klart att jag röstar på dig -- jag förstår verkligen inte hur du lyckas ta så grymma bilder... :)



sv. Det är något du ska kämpa för; om det är någon som kommer lyckas inom fotografi så är det du!

↳ 

Stort grattis! Din bild är grymt fin! :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG