Ny bloggdesign på gång

Som rubriken säger så är det en ny bloggdesign på gång! Tänker inte avslöja för mycket men kan visa denna bilden som min lillebror fotade på mig... Sådant behövs till nya designen! ;) Har hållt på med detta hela dagen, vakna, äta, bloggdesign, duscha, göra sig iordning, bli fotad, fota, redigera, bloggdesign, leka med kusin, bloggdesign, leka med kusin och nu bloggdesign igen! Hahaha! Men jag blir nöjd. Ska göra lite förändringar så det ska bli kul :D
↳ 

tack :)

↳ 

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!

↳ 

Hejsan! Grattis till vinsten i min fototävling, hör av dig med din mailadress så fort som möjligt eftersom att du inte lämnade den i din kommentar :) Lämna en kommentar med mailadressen snarast, annars måste jag tyvärr överlåta priset år någon annan. Ha det bra :)

↳ 

Älskar bilden, + att din blogg är riktigt härlig!

Kommer definitift kika in oftare.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG