Pontus #1

Jag hade bestämt att vi skulle ha en spontanfotografering (väldigt spontant när den är planerad haha) jag och min lillebror idag efter kalaset. Men det blev lite mitt i. Det gjorde ju inget för min kusin Erika var snäll och blev förste reflexskärms hållare.

Det blev några bra bilder och förhoppningsvis använder han någon bild som profilbild på facebook nu, yay! Är faktiskt riktigt nöjd. Det var kul att få fota lite porträtt har inte gjort det på ett bra tag.
↳ 

Sv: Tack så mycket!

Jo, jag har inte tänkt så mycket på det förut, men nu när du säger det så ser jag också att man fokuserar ganska mycket på texten. Jag sätter den sådär, mitt i, för att jag inte vill att någon ska kopiera mina bilder/säga att det är deras mm.

Men jag ska ändra på det och sätta den på ett ställe där den inte stjäl lika mycket uppmärksamhet från själva bilden.



Underbar porträttbild också, med jättefint fokus på ögonen!

↳ 

låter ju jättekul! fin bild med fint ljus :)

↳ 

Sv, Aha, najs. Du ska inte dra dit? :)

↳ 

Jag har inte sett de andra bilderna, men det behövs inte -- bara genom att titta på den här kan jag säga att du SKA vara riktigt nöjd!



sv. Tack! :)

↳ 

Sv, Aha, men du kan ju komma dit som dagsbesökare.

Spelar inget själv, men rätt ballt att se vissa när dom spelar och det ser så lätt ut ^^

↳ 

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/torsdag-dagens-blogg-2.html#comment

↳ 

sv: de suger att tappa bort det, suger ännu mer att köpa ett nytt, är så rädd om mitt objektiv nu :((

↳ 

Jättefin bild!

↳ 

härligt, samma här :)



visst kan vi göra det, säg till när du lagt till mig :)

↳ 

- Hehe ja, lite kanske! men videon är rätt bra :)

↳ 

SV: Ja det var verkligen en upplevelse! :) Ska åka på det någon mer gång :)



Fina bilder! Allt bra?

↳ 

sv. Det är inget att tacka för -- du är otroligt bra, och med tanke på att du bara är 13 år är det rent sagt läskigt. Om du inte ger upp ditt intresse för fotografering är jag mer än säker på att du kommer gå långt inom fotografi!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG