Sätter kurs mot centrum

Nu sätter jag kursen mot centrum för att tillsammans med min mor handla present till pappa som fyller år snart. Vad det är får bli hemligt ifall de skulle hitta in här. Och jag får nog bjuda lite på bilden, jag ser ju komplett galen ut!
↳ 

Hoppas du hittar något fin till din pappa :D

↳ 

Älskar mössan på din profilbild!

↳ 

följ kommentera spriiid min blogg :D

skulle uppskatta det

↳ 

Den är hur fin som helst och det är grymmt av en trettonåring att göra något sånt. hon har spelat musik för att få in pengar till barncancer undersökningar. taylor är hennes mammas kompis barn, när dom presenterades för varandra blev dom vänner direkt. Taylor älskar musik :)

↳ 

det borde du, den är riktigt bra :D

↳ 

Hejsan!

Jag är också 13 år och fotograf! Eller ja, ingen duktig fotograf. Jag driver en fotoblogg med många bilder i mina inlägg.

Tycker verkligen att du tar jättefina bilder! Lagom skarpa och med fint ljus i.

Kram!

↳ 

men i en kommentar kan du väl skriva vad du köpte? ;)

↳ 

Sv: Haha ja riktigt otäck :/

↳ 

sv:

hihi de är gott ^^

↳ 

sv; galet!

allt bra? :D

↳ 

Önskar dig en god natt och hoppas du kommer sova gott :)

↳ 

sv; vad bra, samma här :D

gjort idag då? :D

↳ 

Det tkr jag :)

↳ 

Kika gärna in på min blogg.

FASHION

↳ 

sv; nice!

Varit med två kompisar & varit på ett möte med laget :)

↳ 

Anmäl dig till Dagens Blogg!:D

Jag lottar ut 5 nya vinnare imorrn!:)

http://anneliih.blogg.se/2011/august/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

↳ 

God kväll! Vi är två tokiga tjejer, som alltid har något mer eller mindre galet på gång. Kolla gärna in bloggen, vi kan nästan lova att du lämnar den med ett leende. Hoppas din dag har varit grym!

↳ 

Herregud vilken fin design! Jätte snygga bilder, du är superfin också! :-)

↳ 

Sv: Ja det är de :) Fast den är faktiskt ännu rödare innan den kommer så högt. :)

↳ 

jättefin blogg! :)

↳ 

tack detsamma sötnos!:)

javisst, lägg till mig så lägger jag till dig!kram

↳ 

Jag tycker du är fin som "komplett galen"!



Att jämföra med mig som komplett galen 12åring:



http://linuses.blogg.se/images/2011/hjrdis-och-sven-ke-04-024_153268584.jpg



Då tycker jag nog att du var bra mycket sötare!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG