Skattjakt på Linneas rum...?

Titta här vad jag hittade på golvet bredvid min säng. Euw, så äckliga! Har varit hysteriskt mycket fjärilar, harkrankar och andra insekter på mitt rum nu under sommaren. Börjar få misstankar om att de möjligtvis paktar med varandra och tänker ta över världen... Eller mitt rum först kanske? Haha!

Nu blir det städning och lite senare bullbak! Vill tacka för mina 70 besökare igår jätte kul! Känner ni för att stanna så rekommenderar jag bloglovin. Mysigt att jag tackar er i ett inlägg med en död insekt på bild? Hm... Hahaha!
↳ 

sv; tack! alla bildernanär elr oredigerade! Fin blogg förresten! :)

↳ 

sv: Tack!



Neeej, vad äckligt, haha!

↳ 

haha, usch! xd

sv; härligt!

med mig är det bra :)

↳ 

allt bra idag? :)

↳ 

Tack för tipset, grejen är bara den att jag inte har photoshop utan pixlr och det är mycket sämre. å jag vet inte hur man gör XD ska försöka! :)

↳ 

Sv; Åh tack så mycket! n_n

↳ 

Vinnaren av dagens blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2011/august/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

↳ 

Jättefina bilder du har.

↳ 

Sv, Det stämmer bra det :D

man kan ansöka om att jobba på Dreamhack och så gjorde jag det så nu har jag jobbat där i somras och ska jobba i vinter med :)

↳ 

sv; haha jaa.. när man inte har något annat för sig såå :D

↳ 

Skit snygg blogg !

Hej ! allt bra med dig eller? ;) Kram !

↳ 

sv: tack! :) var gärna med i min Veckans blogg-tävling! :))

↳ 

sv: Tack söta du!



Äckligt med alla insekter!

↳ 

- härligt :)

det är bra med mig ^^

↳ 

sv: kul att du ville va med på min veckans blogg-tävling! :D

gör du bloglovin-byten? :)

↳ 

Skönt att höra, samma här :D

↳ 

Grym blogg :D

↳ 

Sv, Ja, hade skit skoj där i somras när det var ca 6 500 besökare och har hört att förra vintern var det runt ca 13 000 som kom. Så ska bli grymt roligt :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG