Välstekta bullar

Bullarna blev ganska välstekta som ni ser... fast vi gjorde ju några plåtar till och de blv mer lyckade därför så bjuder vi på de snyggare bullarna och sparar de här, helt dugliga, lite mer välstekta bullarna ;)

Sen var det ju det här med klädsel. Ni anar inte hur mycket jag hatar klänningar just nu, blä usch fy och massa andra ord som jag inte ska skriva upp. Har lust att sätta på mig mysbyxor och ett linne. Är verkligen inte på humör för att klä upp mig. Mår illa av tanken honestly. Usch.
↳ 

Jag provade det men bilden ser så liten ut när jag är klar... :S har alltid 600 när jag lägger upp det på bloggen men 600 px ser jättelitet ut i pixlr, gör jag rätt fast det känns fel??? eller gör jag fel? :P

↳ 

Jag tror att det blev bättre :) tack för tipset!! :D

↳ 

sv. jamen jag menar detta. sånna människor borde vi ha fler utav i världen :D



Missa inte min tävling som startar imorgon eftermiddag, enkla spelregler med fint pris! :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG