Malin Åkerberg hoppar 1.65 på Julshowen



Var nyss på Karlskoga Ridklubbs Julshow. Här är det Malin Åkerberg som hoppar på sin häst Chippen, jätte duktiga!
↳ 

gud du gjorde min dag just nu! Jag såg ditt tips om det här -> http://www.youtube.com/watch?v=j98esw3Hssw jag har letat efter det i hundra år snart. Gud vad glad jag är. Tack! :)

kram

↳ 

Oj, duktig tjej och häst :))



sv; Jaa, ellerhur :D

GOD JUL PÅ DIG! :))

↳ 

sv, OMG!!! Jag måste ha det!! haha! Tack för tipset! :D

↳ 

Fin blogg!

Allt bra med dig?

↳ 

Hej!

Sugen på att börja tjäna pengar? Vill du få 100kr per besökare på din blogg? Svårt att tro va? Jag kunde inte heller tro på de. Men nu vet jag, att det funkar. Jag har själv tjänat ett par tusen lappar. Tryck här för att läsa inlägget om det : http://juliaofsweden.webblogg.se/2011/december/tjana-pengar.html#comment

har du några frågor eller funderingar över det, kan du gärna kommentera och fråga. jag hjälper dig!

↳ 

Hejhej, allt bra? :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG