Dag 15 - Mina drömmar

Jag har många drömmar, ibland blir jag nästan arg på mig själv över vissa av dem. Hör ni hur patetiskt DET lät? Att drömma om att bli rik och kunna köpa vad som helst utan att kolla på prislappen är väl allas önskan. Men om det skulle hända så skulle jag aldrig vilja bli en uppblåst bitch och sluta bry mig om andra. Jag tittar på saker önskar att jag kunde ge det till mina vänner. Men man har inte de pengarna. Man vill så gärna. Men om vi kollar på andra drömmar förutom att bli rik, som jag tror alla vill så kommer de här.

Att få resa mer är en av mina drömmar, sjukt egentligen jag som har reseångest och allt. Men när jag väl vant mig efter 1-3 dagar (ibland mer, men sällan) så gillar jag det. Jag drömmer om att få åka till Australien, jag är så facinerad över alla djur där. Och New Zeeland. Emma har ju varit där en del och jag tycker det verkar så häftigt. Sedan vill jag gärna åka på shoppingresa till Kina, ooch gärna Thailand en gång till nu när jag är äldre. Och USA är också ett drömmål.

Något som vore ännu mer superhäftigt är att om jag skulle bli veterinär som jag drömt om i några år men inte varit helt hundra på, vore att få bo i typ Australien eller så i ungefär ett halvår och få vara viltvetrinär eller något sådant.

Ibland vill jag också bli skådis, det verkar så häftigt. Samtidigt som jag älskar att få spela och sjunga även fast jag inte är vidare bra på det.

Jag är så obestämbar, hellst av allt vill jag allt på en gång. Och vid sidan om allt det jag drömmer om så står fotograferingen fastspikad. Fotograferingen kommer följa mig livet igenom.

Nu skulle jag kunna sitta och rabbla drömmar i evigheter och drömma mig bort ännu mera. Åh, jag blir nästan till mig av längtan för att få uppfylla drömmar. Men inte bara de stora, de små drömmarna är minst lika viktiga. Som jag dörmmer om att få ett objektiv jag tittat på ett tag. Eller att få en katt. Stor dröm men samtidigt liten.

Hoppas ni orkade läsa! {♥}

↳ 

haha exakt, det är lovely ;P

↳ 

Haha det kanske skulle gå ^^ Åtminstone några dagar om det är lätt att få nånstans att sova :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG