Ett sms som gör en glad



Ibland får man sådana där trevliga sms som kan innehålla allt från en gullig komplimang till om att det finns en överaskning som väntar där hemma. Och det var ju sistnämnda där som jag fick i skolan i fredags, eller torsdags? Av mamma i alla fall:
"Kolla på ditt skrivbord när du kommer hem. Hoppas det passar. kram <3:)"

Då blir man ju jätte förväntansfull och vill hellst av allt springa hem och kolla direkt
men jag fick vara tålmodig och vänta tills jag kom hem istället. Och the surprise was... A FOUNDATION. Och inte vilken foundation som hellst utan den bästa som finns, enligt mig.

Har aldrig använt denna innan men kan säga att den är bäst. Man känner sig inte påkletat med tungt smink i flera lager, lätt, len, doftar neutralt, håller sig bra en hel dag och täcker fin fint alla röda partier i ansiktet! Mattar också ner mörka-jag-har-sovit-alldeles-för-lite-ringar under ögonen. Så spring till närmsta kosmektik och köp en likadan i din färg! :} Dessutom har den inte den här fula rosa tonen i heller, så man ser inte ut som en brun-orange-rosa gris i ansiktet.

Super awesome foudnation. {♥}
↳ 

Just nu pågår en fototävling på min blogg, var gärna med och delta! Kram Emma :)

↳ 

- najs ju !

↳ 



så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

↳ 

hur mår du? :)

hoppas du får en fin lördag!

↳ 

dont worry! you will feel it again :') bra tips btw, ska nog prova den nästa gång jag köper foundation! täcker den bra? alltså, finnar osånt?

↳ 

SV: hihihi,naturgodis är jätte mumsigt;) allt bra med dig ? :)



↳ 

åh, låter ju helt awesome då ju. HEHE, tycker det är rätt kul att vi snackar både på bloggen och på facebook... :D dagens ungdomar, pjuhh!

↳ 

Sv; hihi de är klart, de är ju lördag;)

↳ 

coolt! är den dyr?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG