Finalisterna i fototävlingen

Innan jag presenterar finalisterna i fototävlingen måste jag säga att det var SJUKT svårt att välja. Alla var så grymt duktiga så jag önskar att jag kunnat ge något pris till er alla. Men tyvärr går inte det. :'{ Här är i alla fall finalisterna och dess motiveringar om de hade lagt till någon.


REGLER FÖR RÖSTNING:

- En röst på sig själv
- En röst per IP adress, JAG KOLLAR. Du kan alltså bara rösta en gång
- När du röstar, ange ENDAST nr på bild tack.
- Ska du kommentera min blogg? Var god och gör det i ett annat inlägg, puss!


Nr 1: http://carolinehofer.blogg.se/

hrj :) xxD  awesome!!

Nr 2: http://pudelbaver.blogg.se/ - "Temat på fototävlingen är vinter. Eftersom jag är utomlands och heller inte har några vinterbilder så fick jag lov att skicka en bild på min "vinter". Så det här är min vinter utomlands med varma 30 grader!"


Nr 3: http://carolinausa.blogspot.com/

Nr 4: http://ljnfoto.blogg.se/


Nr 5: http://kajssaf.blogg.se/ - "Denna bilden förmedlar vinter för att grenen har frost på sig och det är så härliga kalla färger. :)"

Nr 6: http://johannafyra.blogg.se/


Nr 7: http://alafoto.se/

Nr 8: http://ssandraess.webblogg.se/



Nr 9: http://tarakkamaki.se

(http://jonna.tarakkamaki.se)
↳ 

Röööstar väll på mig sjääälv då :D

Emma
↳ 

nr 9 :D

↳ 

nummer 7 :)

↳ 

nummer 3 ;)

↳ 

NUMMER 3!!!!!!!!

P3
↳ 

Nummer 9

klara
↳ 

nummer 3

↳ 

förresten, jag vet att det står att man inte ska kommentera här, men jag såg att min bloggadress står under nummer 4 också! Och det är ju bara nummer 3 som är min bild :)

↳ 

Jag röstar på nummer 3

↳ 

nummer 3 =)

Anonym
↳ 

nummer 3 :)

Anonym
↳ 

Nr9

michelle
↳ 

nummer 3!

Anonym
↳ 

nummer 3!

↳ 

Nummer 3 får min röst!

↳ 

nr 3 :D

okänd :o
↳ 

nummer 3 får min röst så klart! :D

Anders Hagman
↳ 

Jag röstar på nr 3

↳ 

Jag röstar på nummer tre

Mona
↳ 

nr 3

Christer Jönsson
↳ 

Jag röstar på nr: 3

Marie Linerudt
↳ 

Jag röstar på nr 3.

↳ 

Nummer 3 var härlig så den tar jag :)

yvonne Å
↳ 

jag röstar på nummer 3

Pyret
↳ 

Jag röstar på nr: 3

↳ 

Nr 1 :)

Marie Kuokkanen
↳ 

nummer 3

Anonym
↳ 

Nr9

eva
↳ 

nummer 3

Anonym
↳ 

nr 3

Anonym
↳ 

Nummer 3

↳ 

Jag röstar på nr. 3

Anki
↳ 

Jag röstar på nr 9

↳ 

Nummer 1 =)

↳ 

nr 1 :)

↳ 

Röstar på nummer ett

Jennifer
↳ 

nr 1

↳ 

nummer 1 självfallet ;)

Malin
↳ 

Nummer 1

Emelie Svensson
↳ 

Nummer 1

Ulrika
↳ 

Nr 3 såklart!

↳ 

Nr 1

↳ 

Nummer 1 :)

Emilia
↳ 

nr 3 ^^

Denis
↳ 

Röstar på Nr.1

Anders Ankan
↳ 

Jag Röstar på Bild Nr: 1 ;)

Marie-Louise
↳ 

nr1

Betina
↳ 

Nummer 1! :)

susanne
↳ 

röstar på nr 1

↳ 

Nr 1

↳ 

Nej, va fin blogg du har! :D

Diggar den verkligen! :D

allt bra med dig?:D

Sandra
↳ 

Nummer 1

Marre
↳ 

Nr 1

Janne Karlsson
↳ 

No 1 så klart

Perfekta ljus förhållande !

Elinore
↳ 

Nr 1

MinetteJansson
↳ 

Nr 1.

Lars Barck
↳ 

Nr 3

Sofia M
↳ 

Jag röstar på nummer 1

↳ 

Nr. 1

Jojjäh
↳ 

Nr 3 ;D

↳ 

Nr: 1 helt klart :)

GLASSbilen
↳ 

NR 9.

Karin F
↳ 

Nr 1 helt klart

Victor
↳ 

nr3, lätt!

Ola!
↳ 

nr 3

Anita
↳ 

Nr 3 för min röst

↳ 

Nr 3!

En isdrottning i vintertid

Anna J
↳ 

nr 1

Andrea
↳ 

Röstar på nr1 :)

↳ 

Nr 6!

Mari
↳ 

Nr 3

Anna
↳ 

Jag röstar på bidrag nr 4!

↳ 

Fin blogg!



Jag röstar på nr.6 såklart ^^

↳ 

Nr 1 :D

Caroline Johansson
↳ 

röstar på nr.4

Sandra Jansson
↳ 

Nr 1

Sandra Jansson
↳ 

Nr 1

Annelie J
↳ 

Röstar på NR 1 :)

↳ 

Röstar på mig själv, alltså nr. 8 :)

richard
↳ 

nr 1

stefan
↳ 

röstar på nr 1

↳ 

Vad roligt att ha blivit en av finalisterna! :O))



Jag röstar på nummer 8 för det var en riktigt fin bild med en vacker modell!

↳ 

Jag röstar på nummer 3! :)

KF
↳ 

Nr:1

jonas
↳ 

Nr 1

Anonym
↳ 

röstar på nr 1!

Jenny
↳ 

Nr 1

Dessie
↳ 

Nr 1 :))

↳ 

nummer 6 :D

Alicia
↳ 

Nummer 1 helt klart :))

mari
↳ 

nummer 1

↳ 

Nummer 1

Erika
↳ 

Nummer 1, carolinehofer.blogg.se

Yngve
↳ 

Nummer ETT!

Jösses va bra nummer 1 är

Berit Johnsson
↳ 

nr 1

sandra
↳ 

nr 1

Anonym
↳ 

jag röstar på nummer 8 :)

Anonym
↳ 

nummer 3

Anonym
↳ 

röstar på nr: 3

Annamari
↳ 

Nr 4

Annie
↳ 

Röstar på Numer 1 :)

Maria
↳ 

nr 8

Kattis
↳ 

Nr 1 såklart :)

Emma
↳ 

nr 1

Anonym
↳ 

nr. 8

Nicole
↳ 

NR 3 :D

Maria B
↳ 

Nummer 8

↳ 

nr. 8

Lovisa
↳ 

nummer 1

Camilla
↳ 

Nr 8

↳ 

Nr 8

Anonym
↳ 

nummer 8

Fia
↳ 

↳ 

nr. 8 (:

Beni A
↳ 

Röstar på nr 8

↳ 

nr. 8

anonym
↳ 

nummer 8 (:

jonas
↳ 

nr 8

sofi
↳ 

nr8

klara
↳ 

nummer 8

arianna
↳ 

nr. 8

Mandi
↳ 

nr 8 :D

Adriana
↳ 

8 :) !

Ida
↳ 

nummer 8 :)

↳ 

Nummer 7

Cicci
↳ 

Nr 4 :)

Anonym
↳ 

nr.8

caisa
↳ 

nr8

↳ 

nr 8 :)

Anonym
↳ 

nr. 8

Katarina
↳ 

Nummer åtta ;))

anonym
↳ 

nr 8

Anonym
↳ 

nmr 8 (:

Inga-Lena
↳ 

Nummer 4

Lucas
↳ 

nr 8

Anonym
↳ 

nummer 3!

Anonym
↳ 

nummer 3

Lasse
↳ 

Jag röstar på nr 8 :)

Kaj
↳ 

Nr 8.

pam
↳ 

nr. 8

Carro
↳ 

Nr 1.

Anonym
↳ 

nummer 3

Amanda
↳ 

Nr. 7

↳ 

7

Denise
↳ 

Ja röstar på nr. 8!

susan
↳ 

nr8

Anna
↳ 

Nr 8 får min röst

lina
↳ 

nummer 8 !

Anonym
↳ 

nummer 8 !!!

Bella
↳ 

Nummer 8

↳ 

Nummer 9 <3

↳ 

Nummer 3! :)

Calle
↳ 

Jag röstar på nr. 1

↳ 

nummer 3! ((:

Marcus
↳ 

nr. 8

Anonym
↳ 

röstar på nr 8

heidi
↳ 

nummer 8 :)

minna
↳ 

nummer 8.

Anders B
↳ 

Nr. 1

Anonym
↳ 

nummer 3

Nathalie
↳ 

Nummer 1 =)

jannike
↳ 

nr 1

mathilda
↳ 

nr 1

Lovisa
↳ 

nummer 1

↳ 

Nr 1

Anonym
↳ 

nr 8

↳ 

4!!!!!!!!!!!!!!!

↳ 

7 :)

↳ 

nr 6 ;)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG