I just felt the wind in my face

Har varit och åkt skoter idag med Papi & familjen hos hans kompis. Tyckte det var jätte mysigt att få vara där i alla fall. Och nu ska jag snart ta mig i kragen och avgöra fototävlingen, förlåt förlåt förlåt förlååååt för all segism (ett bra påhittat ord som låter som en sjukdom för seg person haha) som jag har i min kropp.  Men check this pictures out! :}

↳ 

Sv: någon gång börjar jag nog blogga igen fast på en annan adress om en månad eller så jag kan säga till dig då om du vill :)

↳ 

Vad roligt att åka skoter. :)

Det var jättelängesen jag gjorde det...

↳ 

härliga bilder, och fin blogg!:)

↳ 

ohh taack så himla mycket :D

↳ 

Skulle du vilja vinna en JumpIn konkurrent till One Piece? Då tycker jag du ska gå in på den här länken : http://viktorfrisk.com/2011/february/vinn-en-jumpin-mjukisdress.html#comment Lycka till, till de tävlande!

↳ 

Gud vad fina bilder du tar, vilken kamera har du?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG