Marcus just made my day!


HAHA! Måste bara blogga om detta för det är så värt det. Surfade just runt på bloglovin och kommer som vanligt in på en av mina högst rankade favorit bloggar inom kategorin foto. Marcus och Mikaelas blogg MEGAPIXEL. Deras blogg är helt klart bäst, hög nivå med humor. Och den här gången gick det inte bättre till än att jag skrattade så jag grät. Så jävla roligt var... är det! HAHA! Ni måste kolla in det. Klicka bara på bilden, haha! xd (måste få göra en X smiley nu!)
↳ 

Sv; Finns den nu ? :D

↳ 

Sv; Dom ligger uppe nu :)

↳ 

hahah dom är så jäkla roliga dom två!

↳ 

Åh han är så skönt!



Svar: Men du är för snäll!!! <33

↳ 

jag måste bara fråga dig.

såg på en annan blogg att du hade kommenterat ngt med blogg.se-app till iphone. den har väl inte kommit ut än eller? är spekulant på den som en galning så om du vet ngt om den blir jag överlycklig om du svarar! :)

kan ju passa på att säga att din blogg var urläcker också!

↳ 

sv: ja, jag får ta och göra det. de lovade ju nämligen appen till jul men nu är det snart mitten av februari och jag har inte sett skymten av den.. lite dåligt kan man ju tycka :P

↳ 

sv; Blir nog inte så svårt :P Haha sötis!

↳ 

hahaha så jävla underbart inlägg!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG