Oh god damn that's bad!

Min uppdatering är det vi talar om FÖRLÅT. Ska fixa alla 4 inlägg från listan idag. Helt galet vad dålig jag är. Aja, ska i alla fall till skolan om... Typ 45 minuter. Eller något. Vi börjar 09:45 som vanligt på tisdagar. Skit skönt att gå upp senare. Gick upp åtta idag och var klar på fem min. Så hade massa tid över liksom :}


Btw så tror jag att kemi provet gick rätt så bra !

↳ 

Hejsan!



Om jag har förstått det rätt så gillar du att tävla :)?

Har du en iPone 3gs eller en iPhone 4?

Jag lottar just nu ut 2 olika skal till dem!

-Skriv bara "jag är med" så tävlar du. :)

Dirrlänk --> http://lindshe.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-iphone-skal.html#comment

Lycka till // Lindshe <3



↳ 

Jätte fin blogg du har , verkligen !! (:



Kika in i min blogg och titta på mina fotografier eller läs min bok jag håller på att skriva (:

↳ 

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tisdag-dagens-blogg-1.html#comment

↳ 

Svar: Ja, 3D är ju grymt:D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG