På väg för FILM!



Påväg nu då, snart i alla fall. Linus hämtar upp mig och så bär det av till dåd platsen där händelsen ska inträffa...
Nej nu lät det som om vi skulle mörda någon. Men jag ska spela in en musikvideo! Dock är vädret the worlds most worst så jag hoppas på att det blir bra. För... ute ser det inte bra ut! :{

Håll tummarna ? OKEJ?!
tummeliten
↳ 

ujujuj, snygg avlång väska ;)

Vart fick du den ifrån? :D ♥♥♥♥

↳ 

Hej! Just nu pågår det en bloppis på min blogg med mängder med kläder och böcker som ska bort så snabbt som möjligt!

Klicka vidare på länken här för att komma direkt till inlägget:

http://sofieskogstrom.blogg.se/2011/january/saljes-klader-i-mangder.html



Hoppas du hittar ngt!

Kram

↳ 

hej, snygg blogg!

Vad använder du för kamera? ;)

↳ 

sv: okej :D

Men på de flesta bilder har du en kompakt kamera också? :D

Kraam!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG