Så illa tvungen alltså

Ni får ursäkta mitt extrem dåliga uppdaterande men jag bara orkar inte hänga är just nu. But I'm still alive! Och vi får se när jag orkar bry mig om bloggen igen, hehe. :} Men u know what darlings?! I still love u. Så gå ingenstans jag kommer tillbaka!

Den som fick mig skriva detta inlägg var miss Jonna för hon tar snart livet av mig om jag inte skriver här... Illa...

älsklingen då! {♥}
↳ 

först måste jag bara be om ursäkt för att detta kommentar svar kommer så sent :)



sv; den vita tröjan kommer ifrån modekungen.se , :) länk finns på min blogg. Hoppas att allt är bra med dig. kram

↳ 

hej hej !

släng gärna in en fråga i frågestunden .

det skulle värkligen göra mej jätte glad !

kram (:

↳ 

Finn lite inspiration att blogga mer :). Det är ju roligt att läsa din blogg :). Sen undrar jag när tävlingen ska avslutas? Väntat med spänning väldigt länge nu ;).

↳ 

Ok, ja det hade kanske varit lite lättare att hålla reda på fusk då. Men jag har funderat lite på det där med IP adress och det är ju lite missvisande när det faktiskt är flera olika personer som röstar från samma hem, samma dator på en skola eller en arbetsplats.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG