Aktuellt.nu

Aktuellt.nu är en jätte smart sida. Där kan du hitta massa nyheter om diverse grejer, ibland anordnar de tävlingar i sammarbeten med andra företag. Det finns även en TV tablå så du kan se vad som pågår i TV rutan just nu.

Nyheterna du kan läsa är internationella nyheter så väl som nationella, och de flesta är nyheter som du inte vanligtvis ser på TV:n eller i tidningarna. Vad sägs om att ta ett kliv utanför lådan och får reda på mer annorlunda nyheter?

Kolla in sidan nu vet jag och delta i tävlingar eller läsa nyheter. :}

↳ 

hittar du på iadg då sötis?

↳ 

haha märkte det också nu. lät lite fyndigt :c

↳ 

vill du bli dagens blogg?

http://idaalundbeerg.blogg.se/2011/january/dagens-blogg-3.html#comment

↳ 

hihi men gud så spännande!

↳ 

Jävlar vilken fin blgg då har :)

↳ 

sv: Hehe Tack =D

Har du haft ett skönt lov då? (:

↳ 

supersnygg design :D

↳ 

sv: okej, synd ju.. den var annars jättefin !

↳ 

Så fin blogg, bilderna här under där man kommenterar va supernice! :)

↳ 

Var med i min tävling där jag letar efter Sveriges bästa blogg - vinnaren blir länkad i en månad och får ett inlägg i bloggen som har 2000-3000 läsare om dagen =) Läser igenom alla bloggar som vill vara med från början till slut och grundar mitt beslut på det. Man kan även nominera en vän/favoritbloggare =)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG