Blåsfisk ♥

Foto: Weronika Kaleta , min kompis :}

Alltså erkänn att blåsfiskar är söta? Jag typ dog lite när jag såg Weronikas bild på blåsfisken som hon fotade i Thailand. Skulle gärna köpa ett akvarium och stoppa ner en sådan varelse i den. Så söt. Dock är väl problemet hur jag ska få tag på den och vad gör man när den blåser upp sig? Förresten, finns det ogiftiga blåsfiskar? :}


EDIT VIKTIGT: Veckans blogg avgörs senare! Ska titta film nu så ni har ännu mer tid på er! LÄS REGLERNA NOGA!
Anonym
↳ 

TÄVLING I BLOGGEN!!

Lottar ut tre inbjudningar till den den grymma hemsidan BLOGGSVAR! Vad är bloggsvar? Jo det är en liten frågelåda du lägger in på din blogg där dina läsare kan ställa frågor snabbt och enkelt!

http://technodrog.blogg.se/2011/january/tavling.html

LÄNK TILL TÄVLINGEN, TRE VINNARE DRAS PÅ ONSDAG!! psst, kommer även länka alla vinnare (;

↳ 

både ful och söt haha :D

↳ 

haha söt ;)

↳ 

ÅÅÅÅÅH VAD SÖÖÖT!



Gud vilken fin blogg du har :)

Weronika
↳ 

haha


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG