Bondägg, ensilage bal?

Nikon D3100 | ISO-400 | Slutartid 1/80 | Bländare F/8 | Brännvidd 55mm

↳ 

SVAR : Ja mee 8D

↳ 

Sv. haha, det är faktiskt en google bild ;)

↳ 

Läs gärna mitt inlägg i bloggen som heter "Kapitel Ett" och säg vad du tycker !! :D

vill gärna veta vad folk tycker om det :D

↳ 

Passa på att anmäla dig till min Dagens blogg, den avslutas klockan 00.00 :)

↳ 

Hej hej, Nemo är en gatukorsning med retriver i sig, men det är tyvärr allt jag vet. Jag adopterade honom från Spanien 2008, från ett ställe som heter Sos Animals.

Gillar din mössa förresten, som du har i headern. Hade gärna haft en sån själv, både varm och cool :)

Ha en fortsatt trevlig kväll.

↳ 

sv; så bra :D

↳ 

sv: grodor är små och förtärliga ;)

Anonym
↳ 

↳ 

sv ; Nej . eller ja jag antar att man vänjer sig efter ett tag sen . fem tak har jag vart uppe på :D

↳ 

Hej! nu är vinnaren i dagens blogg utsedd, in och kika ifall just du vann! :) och om inte passa på att delta i dagens tävling så har du ännu en chans att vinna! :)



Kram!

/Jossies.se

↳ 

Superfin blogg du har! Var gärna med i Dagens Blogg! Kram

↳ 

Jag har nu dragit 10 finalister till Veckans Blogg. Gå in och rösta på vem du tycker ska bli veckans blogg hos mig :)



http://angelbynight.blogg.se/2011/january/10-finalister-for-veckans-blogg.html



Kram!

↳ 

precis :3

↳ 

sv: Hej linnea! Nej det var verkligen inte jag som skrev det till felsms.se, jag har inte ens skrivit smset :S haha xD

Kramar iallafall!

↳ 

Fin bild :D

↳ 

Höbalar va? :p Känner igen från när ja bodde på landet..

↳ 

Okej!

↳ 

det var några balar det ;)

sv; tack så mycket :)

↳ 

Coolt, ser ut som att det brinner i himlen! :)

↳ 

sv, det är bara att lägga till ifall du har lust! :D ska läsa reglerna nu, sen anmäler jag mig! :) kram

↳ 

Måste säga samma här ! fyy vad jag skrattade !!

↳ 

vacker solnedgång!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG