Diplom, check!

När jag vaknar hittar jag Ellinors diplom på mitt skrivbord. Mamma har skrivit ut det, thumbs up fort that?! :} Nu är det steg 2, plasta in diplomet. Då är det mormor vi snacka med. Snaaaaaaacka liksom. Haha nejmen, känner mig glad idag! SOLEN SKINER! Ska pallra mig ut så fort jag fräshat till mig.

↳ 

åh, så spännande! :d säg till när du vill ha min adress! :)



sv; japp, jag rider. eller ha ridit. Dock tvungen att sluta. men har haft egen häst och så! :D

men nu säljer jag av mina hästgrejer som knappt är använda! :/ :) kramen

↳ 

tycker om din blogg och du verkar vara en super go människa. du har fått en länk på min blogg, högst upp där vid headern. men skulle görna vilja veta vad du heter i efternamn, om det är okej ? :) Nu står det bara Linnea :) kram

↳ 

Hej Linnea!

Hur har du fått dit det där som heter "Aktuellt" på din sidpanel??

Anonym
↳ 

Sv: Okej, menar du sånna boxar som jag har typ bloggen osv? ;)

↳ 

otroligt fin blogg till att börja med! :)



jag undrar om du skulle kunna hjälpa mig en sak? jag vill nämligen byta bloggnamn men fortfarande ha kvar samma blogg med inlägg och bilder osv. har du någon aning om hur man gör? :) du kan svara i min blogg isåfall! :D

↳ 

hihi nej gud va skönt att vi är två ;)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG