Drömmar

Vet ni vad som är frustrerande? När man drömmer massa saker och sen så är det inte så när man vaknar. Jag drömde att jag hittade ansiktsmasken jag letar efter. Men när jag vaknar så bara, naaae den finns inte. Jag blir frustrerad! Bara att fortsätta leta då. :{

Blir en arkiv bild bara för att den är så vacker ! {♥}


↳ 

hur fin bild som helst :)

↳ 

sv:Okej! tack för din åsikt:)

↳ 

Bevaka min blogg :D Och kommentera !

↳ 

FIn bild! Hoppas du får en trevlig söndag! Kram

↳ 

sv: indeed !

↳ 

Svar: Haha, ja, precis! :)



Oj, tack så himla mycket, vad glad jag blir :) din är också fin!

↳ 

Hej! Nu har fototävlingen startat och det går nu att rösta. =)

Man får lägga upp på bloggen att man ska rösta på ditt bidrag!

LYCKA TILL =D

↳ 

jättefin bild :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG