Eac design

Kommer ni ihåg att jag gav ut en rabatt kod för Eac design? Den får ni definitivt inte glömma! Jag har sedan i December sammarbetat med Eac design. Hennes smycken är verkligen jätte snygga med låga priser, priser som lätt skulle kunna stiga över hundralappen i en affär. Så jag tycker ni ska ta lite tid på er och kika in på hennes hemsida. För jag lovar att det finns massor av snygga smycken. Örhängen, armband, halsband och den eftertraktade kamera ringen hittar n i även här! Så kolla in Eac design nu och utnyttja rabattkoden på 15%.




Bilderna är lånade från Eac design och det finns massa mer snyggingar att titta på där!
↳ 

ja gör det :=

så lite så :D

kram

↳ 

pepparkakan hälsar : och jag har inte sett dig på evigheter!!!!!!

↳ 

Örhängena var riktigt snygga!

↳ 

örhängena är riktigt snygga

↳ 

kameraringen skulle vara nåt :D

↳ 

Hur får man rabatt ? :) vad ska man skriva då? hängde inte riktigt med . :) kram



sv; ja gör du så. säg till när du lagt till, så lägger jag till dig sen :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG