Godmorgon

Nu är jag uppe med tuppen igen. Eller ja tidigare än så. Jag har bett mamma dra upp mig så här tidigt trots att jag böjrajr 09:45 och har sovmorgon. :{ Men jag känner mig själv och vet att jag aldrig skulle tagit mig upp i tid annars. Så får gå upp som en zombie och vara hur trött som hellst. Får hoppa in i duschen och så sen. Tisdagsångest idag faktiskt. Vill bara krypa under täcket och aldrig komma fram. Usch.

 


Glöm inte fototävlingen! Tipsa alla ni kan tänka er vill ha en IR kontroll till sin kamera. Tänk på att det finns kontroller för Canon, Nikon, Olympus, Pentax och Sony! Funkar alltså till i princip alla märken. Så kom igen, tipsa och/eller delta själv. Glöm inte att läsa reglerna noga. Klicka på bilden för att komma dit! :}

 

↳ 

fin blogg! vilken kamera använder du? :)

↳ 

Svar: Tack. Brukar se bra ut med bilder med sin bästa vän (:

↳ 

Nämen tack! :) de har du ochså! :)

↳ 

fion blogg!

↳ 

Kikar in och önskar dig en fin fortsättning på tisdagen!

↳ 

Fin blogg:D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG