Hoppning på världens bästa häst

Har varit i stallet idag för att jag fick en gratis hopplektion eftersom jag varit ledare på prova på ridningen. Och jag kan säga att det här är vinnaren för priset roligast på jullovet. För shit vad kul det var! :} Och prins älskling är bästa hästen i hela världen. {♥}


Får bli en gammal bild till detta inlägg. På bilden är det Clabbe och lilla fjordingshettisen Hubbe.
↳ 

sv; tack :)

↳ 

aaaw, så fina:)

↳ 

sv: kul att du är med! :) Lycka till! jag meddelar när vinnaren är dragen!

↳ 

DIN HEADER ÄÄÄÄÄR SÅ FIIIIIIIIIIIIN! :D

↳ 

sv: aah den är nice :D

↳ 

Fin blogg! :D

kolla gärna in min ! <3

↳ 

Svar: JA så enkla och snygga :o kram

↳ 

Hej. Jag hoppas du har haft en fin helg!

Hur mår du? Kram.

↳ 

Jag mår inte så jättebra. Men det är sådant som går över med tiden skulle jag tro. :)

↳ 

Fin bild!!!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG