Huvudvärken följde med hem

Japp, ända sedan i morse har jag dragit med huvudvärk och den ville tydligen följa med hem. Fast jag tyckte den kunde stanna kvar och vara äcklig i våran lika äckliga skola. Den är verkligen inte fräsh. Nej diss på det. :{
Funderar på att inta sängen och dejta kudden så mitt huvud får vila. Sen... Ska jag ta hand om disken på mitt skrivbord. Grooooooooose. Jag måste lära mig att bära ner alla glas o.s.v. På en gång istället. Igen...

Har väldigt tråkiga bilder nu, ledsen för det!

↳ 

sv: bara bra ^^

sj

↳ 

Hejje fin blogg =) Ja jag gillar foton :D

↳ 

Stackare me huvudvärk (vet hur de är) har själv mycke migrän :( Hoppas de går över, kram. har du testat en kopp kaffe? Ibland kanh de hjälpa :)

↳ 

SVAR: Ja, jag är jätte fotointresserad! Jag kanske anmäler mig till tävlingen, för att jag vill ha en fjärrsak :D



Vad kul att du komentera och tittade på min blogg för att jag prenumerar ju på din blogg på bloglovin :p

↳ 

SVAR: Hehehehehehehe, kramar på dig med! :)

↳ 

sv, Alla som skriver på msn kommer inte att se på livechatten, så det kan bli lite förvirrande ;P

Men chatten kommern og fungera bra, den som är inbyggd i bloggen :)

↳ 

Joo de brukar vara så, dricker man inget kaffe på morgonen (som kroppen e van vid) då kan man få huvudvärk hela dagen sen. Det har ja me råkat ut för, även min sambo som rusar på morgonen till jobbet & inte hinner dricka kaffe :) Men skönt att de lättat lite :)



Ja, ja ska kolla ang fototävlingen :) men dock har ja ingen nytta av vinsten man vinner ;) heheh

så jag vet faktist inte? kan ni inte ha 2 vinster då? hahahaha :D



kram

↳ 

sv: gärna :D

↳ 

sv: visst, Hanna Hedqvist :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG