Kiwi breakfast



Godmorgon på er! Nu har jag käkat lite frukost och försökt få mitt photoshop fungera med camera raw plug in. Men det är helt hopplöst?! Ska försöka lite till. Om någon av er som läser äger ett Photoshop CS2 och har Camera raw som fungerar till det. KOMMENTERA det skulle betyda guld värt. {♥}
Och på bilden kan ni ju se vad min frukost, till en del, bestod av. Mjölk, müsli, dels några K-special flingor och kiwi :} Jag fick en del konstiga miner från min broder när jag satt och tog kort på maten. Haha, han tyckte det var konstigt. :}
↳ 

- söt blogg ;)

vad ska du göra idag då?

själv ska jag kanske till skärholmen

strax.. puss & kram, ha en bra dag!

↳ 

Hey stranger, får jag fråga hur du hittade in på min blogg?



Och angående "Jacob of S.O.J.A" så jaaaa, visst har han ett leende som bara gör att man smälter? Så sjukt fint. Vet du vem han är? =)

↳ 

väldig söt blogg :)

sv; ja, det är jätte roligt ;)

↳ 

Sv: Reklamfri är dessvärre endast Premium versionen av Spotify. =)

Anonym
↳ 

Svarelisvar: Okey, nice! Okej, han är i alla fall sångaren i SOJA, som är ett asbra band som du borde kolla upp om du inte lyssnat på dom innan - finns på spotify. Eller vad lyssnar du på för musik?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG