Kulturskolan

Nu snart bär det av mot Kulturskolan efter en ganska nice första måndag i skolan i år. Började ju i tisdags förra veckan. ;} Jag har verkligen längtat efter att få dra igång med bilden & flöjten igen! Så awesomeness kul, i love it.

Och vet ni! Jag vill tacka för de 101 st besökare jag fick igår. Ni är sjukt underbara! Och i Lördags fick jag 91 st. Jag vill återigen pussa er men ni får ta del av mitt puss inlägg som jag postade för några dagar sedan. Glöm inte att om ni trivs får ni gärna komma tillbaka via RSS eller Bloglovin'! {♥}

De är söta svanarna gjorde jag förra året och tog kort på för Ragna ville se hur den mini lilla svanen såg ut ;}

↳ 

sv; alltid roligare att få bli uppksattad och föra gåra något annat som bevisar att man är bra! :D

↳ 

Fin blogg du har! :)

↳ 

Är dom svåra att göra? Eller är det enklare än vad de ser ut?

↳ 

Jag är oxå en sån person som bjuder rätt mycket på mig :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG