Mellandagsrea var det ja!



Och jag som inte trodde att det skulle bli någon mellandagsrea för mig i år. Kändes som om jag aldrig skulle orka komma iväg. Men mamma släpade iväg mig till stan för att lämna in mina skor och sen köpa en BH och mamma skulle ha en bok på Spongs. Sen skulle vi hem, det var allt. Men icke son icke. Vi blev fast där (så klart) och jag fick lite stuffs med mig hem. Tyvärr inte de urläckra skorna för 600 riksdaler. Får väl tigga lite till och försöka få tag på lite jobb-mot-pengar. Typ köra in ved åt mormor och morfar, kanske ska gå upp till coop och annonsera om att jag skottar åt folk?! Hm...

Aja, jag köpte in en BH, foundation, tröja och en bok. Mascaran har mormor köpt åt mig, tack så mycket!  Och boken som heter Synvilla lånade jag på biblan. Egentligen skulle jag låna Ego boost och Elsas värld. Men jag fick ställa mig på kö. 7:nde plats i kön på Elsas värld...
↳ 

sv, menar du den jag har i videon eller min andra jacka med den riktiga jätteluvan? ;)

↳ 

SV: haha naw ;D<3



Skulle du vara med i fototävlingen? :o

↳ 

Sv: Kan inte kolla nu, är på fel dator x''d

↳ 

den boken är riktigt bra, sträckläste den på en dag :) är på tvåan nu

↳ 

så himla kul att hitta saker på rean! :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG