Mys kväll?

Jag funderar på att sätta på en film och mysa i soffan samtidigt som jag pluggar glosor. Är så pass lätt lärd att jag kan göra båda sakerna samtidigt. Sen är det ett tag kvar. Åh.. Jo det ska jag göra. :} Kolla om jag hittar en annan ansiktsmask tills jag hittar den jag fick från Louise. JAG VILL HA DEN!


Fotad med Nikon D80 sommaren 2009



Glöm inte fototävlingen! Tipsa alla ni kan tänka er vill ha en IR kontroll till sin kamera. Tänk på att det finns kontroller för Canon, Nikon, Olympus, Pentax och Sony! Funkar alltså till i princip alla märken. Så kom igen, tipsa och/eller delta själv. Glöm inte att läsa reglerna noga. Klicka på bilden för att komma dit! :}

↳ 

Vad sugen man blev på pocorn nu plötsligt :/



Gillar din blogg! Riktigt fin :)

↳ 

sv: visst jag ska rösta :)

↳ 

Hahaha tack så mycket, jätteseriöst också :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG