Nattblogg får det bli nu från mobilen. Det...

dsc00004 (MMS)

Nattblogg får det bli nu från mobilen. Det är helt hopplöst. Jag kan inte sova går inte kunnat på jätte länge ändå så lyckas jag hålla mig vakenhela dagen och halva natten. Crazy? I alla fall så går jag precis läst ut elsas mode. Skit bra bok, bara att vänta på att elsas värld ska lämnas tillbaka på biblioteket ett x antal gånger tills jag får läsa den... Stod ju på plats 7 i kön, remember? Ego boost får jag väl före det i alla fall. Nu ska jag fortsätta mina tappra försök till att sova. Sleep tight. :}

↳ 

sv; åh, det låter bra! :d Funderar på att betälla hem lite. Och kommer självklart utnuttja rabatten (a)



ska lägga till tid med då ;)

↳ 

Jag håller på att läsa den boken nu, Elsas mode ! Den är bra, lättläst, rolig och får upp ens blogglust!

↳ 

Ska läsa elsas mode snart, och egoboost var sjukt bra! :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG