Rensa dator

Nu är det dags att rensa datorn. Det är sjukt mycket skräp i den och har nästan 9 GB i mina dokument mappen! herregud! Måste få struktur på det hela i alla fall!
↳ 

Fin blogg!

↳ 

Det där känner jag igen, det är jobbigt när datorn blir helt proppfull. Kanske dags att investera i en extern hårddisk snart ;)

↳ 

Sv; Jag är fotointresserad, men det är fett onödigt att vara med i den tävlingen, när jättemånga har exakt samma tävling!

Känner inte riktigt att du är så foto intresserad... Sorry....

↳ 

Känner igen mig precis.

Men man kan ju köpa hårddisk vilket jag snart ska göra hoppas jag :D

↳ 

Sv; Jag mena inget taskigt, bara att vissa är mer foto intresserade än andra. Och jaa, jag vet precis vem han (& hans co.) är. Dessutom är det väl jag som väljer om jag vill vara med i din tävling eller inte...?

↳ 

sv: Haha tackar ;)

jadu ingenting, plugga såklart! Och köpa kläder på nätet ;) Tack för kommentaren och hoppas du fortsätter läsa min blogg :)

↳ 

tack tjejen. Hur mår du idag?

↳ 

Vad skönt :). Jag får vänta ett litet tag till, men snart ska jag ha en iallafall för det är hopplöst att hålla på med skivor och små usb minnen fram och tillbaka :P

↳ 

svar: tack så mycket! :)

↳ 

jag har tyvärr redan en fjärrutlösare :)

rensning behövs ibland :)

↳ 

ja haha det är ju det :)

↳ 

SV: Vad gör du för att rensa så mycket på din dator ?, vada har du för dator ??


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG