SegarN

Är jätte seg nu, har varit i stallet och ridit idag. Fick Lillan för första gången och jösses vilken svår häst att rida. Alldeles vimsig och inte helt utbildad för hon är så ung. Hoppas på Prins nästa gång, hoppas alltid på honom. Jag tror jag växt ur ponnyerna och tycker inte alls att det är lika kul att rida dem längre. Trist men sant. :{

Sitter i pyjamasen och myser, väntar på att Adam ska komma online så vi kan lira lite wow. Haha ja ni tro det eller ej. ;} Och från och med nu så ska mitt minneskort i kameran föralltid sitta i datorn när jag inte använder kameran. Annars lägger jag ju aldrig upp bilder? Dåligt av mig yepp. Hörs senare peeps. {♥}

Anonym
↳ 

Hejsan, allt bra? :)



Nu funkar min nya blogg så du får jätte gärna besöka den nu i framtiden! :)

↳ 

sv; du MÅSTE vara med!! tvingar dig ;) nej men ta den du gillar mest just nuuuu! :D du måste vara med :(

↳ 

sv; du MÅSTE vara med!! tvingar dig ;) nej men ta den du gillar mest just nuuuu! :D du måste vara med :(

↳ 

SVAR: Tackar! Ja det var den, du har "originalet". Riktigt snygg! :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG