Sitter på bussen på väg hem nu. Direkt kol...

dsc00014 (MMS)

Sitter på bussen på väg hem nu. Direkt kolsvart ute nu ju. Och vet ni vad? Otrevliga busschafförer är det värsta som finns. Det ser ju ut som om de tänker ta död på oss som kliver på bussen. Inte ett leende, inte ett ord. Om jag ska bli busschafför ska jag le och hälsa på mina resande. Inte en vresig sur typ.

↳ 

sv; Men gud vad kul! :D Grattis! :D

↳ 

Sjukt fin blogg ! :) <3



sv; jag är tyvärr inte intresserad ! (älskar din design)

↳ 

Sjukt fin blogg ! :) <3



sv; jag är tyvärr inte intresserad ! (älskar din design)

↳ 

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

↳ 

kikar in på din blogg hoppas du kikar in på min! :P

↳ 

sv; slappar i soffan och tittar Tre kronor :) Du då?

↳ 

fin bild du har på dig på dig header :)

o snygg mössa vart kommer den ifrån?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG