Veckans blogg VINNARE!



Vinnaren av Veckans blogg är Ellinor! Jag fastnade faktiskt för hennes blogg men fina bilder och trevliga stil. Enkelt men kvalitéts fullt. Alla som var med och deltog var super duktiga och det var faktiskt svårt att avgöra. I promise. Men fick lite hjälp av min jury på skype och fick fram två finalister. Varav Ellinor var en sedan fick slumpen avgöra.

Grattis Ellinor du vann Veckans blogg vecka 1 hos My life as Linnea!
Är du intresserad av ett diplom så hör du av dig så ska jag försöka fixa ett sådant. Kram!
↳ 

SVAR Ja men eller hur! Dels kan du köpa på panduro och även ett annat ställe jag köpte ifrån som är mycket billigare. Kika in imorgon så har jag bloggat om det då! :)

↳ 

Svar: Guud vad härligt! Sunwing Resort har fina hotell, har åkt med dem till Gran Canaria en gång. Himla bra allting! :D Kul att du rekommenderar Rhodos!

↳ 

SVAR: Jaha, vad roligt! Ser den ut som en "riktig" pippitröja eller hur ser den ut? :)

↳ 

härlig bild i headern :)

↳ 

Kika in på min bloppis och se vad som finns att fynda! Allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder!. Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på nästan allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

↳ 

sv; åhhh tusen tack! :') tror jag börjar gråta! tacktack så mycket! :D varm kram till dig!



(förlåt för att jag varit seg)

↳ 

jätte fin blogg:)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG