Veckans blogg



Yes box, bilden talar. Nu startar jag en veckans blogg på min blogg. Om detta bli populärt så kommer jag kanske börja med Dagens blogg. Och eftersom reglerna är olika från blogg till blogg och på min blogg så kan villkoren vara olika för att delta i veckans blogg. Men det här är reglerna för denna vecka.

REGLER för Veckans blogg vecka 1:

- Du skriver ett inlägg på din blogg om att du är med och tävlar här, med en länk till inlägget/min blogg. I inlägget ska även en länk till www.eacdesign.blogg.se finnas med!  (Skriv till exempel; Linnea sammarbetar med Eacdesign som skapar väldigt vackra smycken. )

- Skriv en kommentar där du har länk till inlägget du skrev och även någon rad om varför du ska/vill vinna här på min blogg.

Vinnaren presenteras på måndag vecka 2.
(10/1-11)

Så nu önskar jag er alla ett stort lycka till!
↳ 

Vilken fin header du har! :)

↳ 

visst jag är med :)

↳ 

jag är med o tävlar!

↳ 

sv; jag är gärna med och tävlar :D



visst kan vi göra ett bloglovin byte ;) din blogg verkar mycket intressant. lägger du till mig. så lägger jag till dig :D kram

↳ 

Hej, jag är självklart med, och om man får ha en liten motivering så lyder min såhär: "Jag älskar att fotografera och vill att mina läsare ska se och ta del av mitt stora intresse. Något som har blivit nytt för mig under 2011 är mitt andra intresse för skönhet!, Så nu har jag även börjat blogga om Smink & tips, parfymer, ansikts vård och en hel del annat som går att hitta på bloggen! ^^"

↳ 

Hej, jag är självklart med, och om man får ha en liten motivering så lyder min såhär: "Jag älskar att fotografera och vill att mina läsare ska se och ta del av mitt stora intresse. Något som har blivit nytt för mig under 2011 är mitt andra intresse för skönhet!, Så nu har jag även börjat blogga om Smink & tips, parfymer, ansikts vård och en hel del annat som går att hitta på bloggen! ^^"

↳ 

Hej, jag är självklart med, och om man får ha en liten motivering så lyder min såhär: "Jag älskar att fotografera och vill att mina läsare ska se och ta del av mitt stora intresse. Något som har blivit nytt för mig under 2011 är mitt andra intresse för skönhet!, Så nu har jag även börjat blogga om Smink & tips, parfymer, ansikts vård och en hel del annat som går att hitta på bloggen! ^^"

↳ 

hade gärna ställt upp. om jag kunde! =)

↳ 

Jag är självklart också med men orkar tyvär inte motivera varför så här sent på kvällen :(

↳ 

jag är med :D <3



http://eurenius.wordpress.com/2011/01/07/competition/

↳ 

Länkar inte andra folk i min blogg så är inte med :)

↳ 

http://englic.blogg.se/2011/january/blogg-tavling.html#comment



Jag är gärna med! :)

Har aldrig varit med i någon blogg-tävling tidigare, men eftersom jag gjort headern själv och endast har bilder som jag själv fotat, eller som någon kompis fotat på mig tycker jag allt att jag i alla fall kan ställa upp och prova min lycka! ;D



sv. Tack! :D

↳ 

http://ellinorsjoberg.blogg.se/2011/january/tavla-du-med.html#comment



Nu finns du länkad på min hemsida! :] kram

jag är med.

↳ 

jag vill vara med, och vinna för att självklart få fler läsare ! finblogg^^

↳ 

jag ställer upp ;)

↳ 

Aki, jag är med honey ♥♥

↳ 

jag han inte :(

↳ 

jag är med :d


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG