Blue as a balloon can be

Med temat blått så går jag med i Tvspelsweb fototävling! Man kan vinna en valfri kamera väska ur detta sortiment. Den här kameraväskan skulle jag vilja vinna: http://www.tvspelsweb.se/fancier-kameravaska-kong-31x215x25cm-p-2888.html!

Som vanligt har jag alltid lika svårt för motiveringar, men jag vill gärna vinna för att jag nu har ett större objektiv än kitobjektivet också som inte får plats i min "Lunch-box"-kameraväska i I am Nikon märket. Sen tycker jag min bild är så härlig. Jag har alltid älskat ballonger och ljuset är så härligt. Dessutom är bilden fotad på Karlskogafesten som var en underbar dag och är ett underbart minne!
↳ 

väldigt fin bild!! =) hoppas det går bra för dig för tävlingen!

↳ 

himla fin! älskar bilder med endast en liten detalj. hoppas det går vägen! :D

↳ 

För att vara 13år bara är du himla duktig på att fota:)

↳ 

Fin blogg, allt bra?

kramizz<333

↳ 

Jävlar vilken snygg bild!

↳ 

Härligt

jo allt är fin fint här oxå ;)

kramizzz<333

↳ 

varesgod

↳ 

har du nytt objektiv? =D Vilket? :)

↳ 

Ååh, vilken härlig bild! Sån där bild osm får mig att tänka på weheartit! Så proffsig!

↳ 

Gillar den bilden! :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG