Paramore at Putte i parken

Här är en av mina bästa bilder från Paramore på Putte i parken. Fyfan vad jag längtar tillbaka! De var så sjukt grymma. Låter bilden tala för sig själv och så kan jag berätta vad som sker idag...

Förutom att jag ska städa mer än jag redan gjort eftersom pappa kommer hem imorgon. Jag och min bror är hemma själva i två dagar när mamma och pappa är på Malungs veckan, mamma åkte igår? Och Pappa i typ tisdags eller måndags. Tillbaka till vad jag skulle göra nu då, jag ska och rida! Med Ami, så grymt kul. Jag ska berätta i ett nytt inlägg för ni förstår antagligen ingenting nu. Ami, Yakari, ridlägret. Jag har ju inte bloggat om det ännu! Men whait and you'll see.
↳ 

Hej! Fin blogg :)



Kika gärna in på min där du kan läsa om allt från min vardag till musik, humor, kändisar, shopping och sist men inte minst när jag försöker leka modekunnig, kanske är jag det?

Hoppas du går in och tar en titt ;)



Just nu har jag en tävling där du kan vinna upp till 600 kr, va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

↳ 

Hur har dagen varit hittills?

↳ 

paramore är så bra:D



fin header:D

↳ 

Hejhej!

Allt bra? :)



Blev tipsad om dig av en kompis då vi pratade om bloggdesigner. Jag skulle nämligen behöva en ny rätt snart men har ingen som kan göra. Du tror inte du kan ställa upp med en gratis-design åt mig? :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG