Bilkrångel och lunch

Vi står nu vid någon vit kyrka någonstans, bra koll jag har. Kor råmar, vi ska äta lunch och morfar och mamma försöker få underfund med vad som är fel med bilen. Fortsättning följer...
↳ 

Svar: Jag hittade ingen som hette så =)

↳ 

Svar: yees det får du göra =)

↳ 

sv; åh tack så mycket :)

↳ 

sv; tsss (: ja så kan det gå!



hoppas det löste sig med bilen! :D

↳ 

Tack, var typ deppig när mobilen var borta. Ja det var lite surt med bilderna. Det är dom jag saknar mest. Hur mår du ? :)

↳ 

jobbigt när sånt händer !

↳ 

jätte fin blogg !:)

fina bilder :)



hahah asså detta är läskigt!:O

Jag heter oxå Linnéa Olsson, och är född 1997, och älskar att fota, haha shiit :o

↳ 

Hej och tack för hälsningen, börjar må lite bättre nu :)



Klart du får använda fotot, vill du får du jättegärna länka till min blogg så kan jag länka till din och daniels sen när den är uppe! Hoppas det går bra med fototävlingen du är med i, skoj med fotografering det älskar jag med :)



Hoppas du får en fin måndag, hälsningar Helen

↳ 

Hej jag har en fototävling med tema sommarkänslor, skulle vara jätte roligt om du ville vara med! Priset sponsras av johanpixels.se/webbshop och är en valfri ir-kontroll från deras hemsida!



http://mysphotos.blogg.se/2011/may/fototavling-sommarkanslor-1.html

↳ 

Måste säga att jag till 100% uppskattar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med det här?


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG