Coulorful face

Nu ska jag vara med och tävla igen!


Den här gången är temat färg och tävlingen håller Jonna Erland i, priset står Tvspelsweb för och det är ett vitt stativ!


Min motivering till varför jag vill vinna är... att jag jätte ofta vill använda stativ men har inget i min ägo. Jag får alltid tigga till mig att låna av mina kompisar. Men de behöver ju också sitt stativ och ett stativ är ett stort hjälpmedel till fotograferingen. Speciellt på långslutartidbilder när kameran måste stå alldeles stilla. Stativet skulle ge mig än skjuts frammåt i mitt fotograferande. Weronika som är min modell på bilden är en av de underbara vänner som jag fått långa stativ av . Och fotograferingen var en jättekul dag tillsammans med henne. Sist och inte minst, vem vill inte ha ett VITT stativ? Hur snyggt som helst och så får man sticka ut från mängden som till största del har svart/grå stativ. Nu är allt jag kan göra att hålla tummarna och hoppas!


Vill du också vara med och tävla? Klicka dig in här!

↳ 

tack:D

↳ 

otroligt snygg design du har, grym header.

Ska så klart rösta på dig, ska läsa igenom kommentaren en gång till:)



Kram

↳ 

Sv:Så snällt av dig!:)Hoppas du vinner stativet!

↳ 

hihi , tack antar jag :) kram

↳ 

Du får jättegärna lägga en röst på min bild :) tack snälla isåfall :D



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=53



Jättefin bild :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG