Dålig uppdatering och dåligt besked

Har varit en saaatans dålig uppdatering och jag ursäktar det. Haha det är allt jag bloggar om? "Dålig uppdatering" "Ja idag har det varit dålig uppdatering" "Förlåt för dålig uppdatering!". Hur som helst så blir det väl lite så nu sista veckorna inför sommarlovet. Skolan är jätte stressig och tar mycket tid. Sen så är det Liseberg imorgon. Strömsholm på söndag. Göteborg igen den 10:de och den 12:e är det Karlstad som gäller! Men kommer ju ha med mig kameran troligen så får väl komma någon bild i efterhand och så. Nu ska jag laddar batteriet till kameran och tömma minneskortet.

En arkivbild till er ära...

↳ 

Jätte fin design du har nu! Underbar header <3



Svar: Jo det är två spirit låtar :) This is where I belong & I will always return <33

↳ 

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG