En video till en vän

En vän till mig... som jag träffade igenom mitt ex på västkusten, Johanna, har haft en ponny som hon var tvungen att sälja p.g.a att hon blev för lång för honom. Jag har tidigare fått gjort olika saker som hon vill ha som minne. Och för inte alls längesedan så undrade om jag kunde göra en video. Självklart ville jag ställa upp!
↳ 

sv; visst äre :D

↳ 

~ Jag har röstat på dig ! :)

↳ 

visst :D

↳ 

Tack! :) vad fin blogg du har!

↳ 

Sv: Japp jag har röstat! ;)

---

Gu va söt du är :)

↳ 

Sv: haha ja du, den där gorme korven var min kompis förtjänst ;P det blir mycket bättre när en tjej fixar ;D hoppas du haft en trevlig-fri-från-brända-korvar-dag?

↳ 

Sv: haha jo då! fick i mig en hel tredjedel glass till kvällsmat så vem klagar.. ;P nu ska jag varva ner med film eftersom man ska upp vid fem :S

↳ 

Har röstat på din bild. Jätte fin! :)

↳ 

svar: åh tack så mycket! :)

↳ 

Jag har en tävling på min blogg just nu där man kan vinna valfritt fototillbehör från tvspelsweb! =) Var gärna med

↳ 

Fin blogg ;)

↳ 

Svar: Vad roligt att du hittade till min blogg via dayviews. Kom även på att du kan ha hittat min blogg via den där tävlingen som Jonna har =)

↳ 

Svar: Aha okey =)

Vad heter du på dayviews då ?

↳ 

sv: klart jag kan hjälpa dig och rösta på dig :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG