Far och fläng!


Laddar upp lite oredigerade bilder eftersom jag är lite lat just nu! Min midsommar har varit bäst! Egentligen var det meningen att jag skulle vara hos pappas kompisar med mamma och lillebror. Men varje gång vi är där så sitter jag och min lillebror i en soffa hela kvällen tills vi ska hem. Tjoho vilken rolig midsommar! Men så trotsade jag våran "inte splittra familjen på högtider"-regel och åkte till det ställer vi annars brukar vara på midsommar. Och jag hade grymt kul! Även om jag skadade handen lite och har hundra myggbett, trött i hela kroppen osv, så var min midsommar bäst, underbar, fenomenal, rolig, trevlig och kul!

Sen nu när jag sitter och läser på bloggarna jag följer så var det ett väldans far och fläng med alla Stockholmare och Göteborgare. Jag tror de har någon hemlig bestämmelse att de byter städer på midsommar!? Såg några Stockholmare som flydde till Göteborg och Göteborgare som flydde till Stockholm, haha!

Så måste jag ju förklara bilderna... På första bilden så ser ni Pappa som dansar med min lillkusin runt midsommar stången till små grodorna!
Andra bilden så är det Selma och Stina på par-säckhoppningen!
Och tredje bilden är det utslags tävling mellan lag 1 och 3 som kom lika i stafetttävlingarna. Självklart var det bara vuxna från alla lagen som var med och tävlade. Det gick ut på att man skulle dricka upp sin öl sen ställa glaset på kanten och försöka flippa det upp och ner.