Finalist i tävling

Hej, och so sorry för dålig uppdatering men valde slappa hela detta kortis lovet och nu har jag lagt ner mina sista krafter i de 5 prov vi hade. Men nu till saken...

Minns ni mitt inlägg "Close to nature"? Jag deltod ju i en tävling med bilden i det inlägget. Och jag blev finalist! Det skulle betyda massor om ni ville rösta på min bild, nr 5, i tävlingen! Rösta här!

Vill du läsa mitt inlägg Close to nature där även en liten motivering finns? Klicka här!
↳ 

Svar:

Tack så mkt ^^

↳ 

SV: Tusen tack!

Jäääklar va du är duktig på att fota..! speciellt bilden i headern, den är galet fin!

↳ 

Svar: Jag röstade på dig i tävlingen! :)

↳ 

Sv: Haha aa det kändes bara lite..hehe att skicka(a) :D Ska rösta på dig, bilden var ju jättefin! :D

↳ 

sv; awh, tack tjejen! :)

↳ 

Tackar, jasså vadå? :)

↳ 

Har röstat på dig =DDD

↳ 

vilken fin blogg du har!! :D

↳ 

Hej!

Jag har just nu en tävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb. Kolla in den och var gärna med, du har inget att förlora!

Kram :)



http://joonnas.beldo.se/entry/17748

↳ 

Hejsan!

En utav mina närmaste vänner som nyss skaffat systemkamera kom vidare i en fototävling, tycker det är jättekul och vill hjälpa henne på traven, verkligen härligt att hon fick chansen hon ville ha! :D

Så nu undrar jag om du kanske vill rösta på henne som är NR:1? Bjuder alla på länkar som röstar!

Länk: http://juliiialarsson.blogg.se/2011/june/fototavlingen-bilderna.html?_tmp=c930ba009cc894aa8a2b601e90f5faabfe21b62a

↳ 

Hej!

Jag har just nu en tävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb. Kolla in den och var gärna med, du har inget att förlora!

Kram :)



http://joonnas.beldo.se/entry/17748

↳ 

vad tycker du om robyns music vido? (på min blogg)

↳ 

röstade på dig

↳ 

Har röstat på dig =)

Gillar bilden du tävlar med

↳ 

skit duktig på att fota bruden ♥


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG