Oh litte flower


Foto från när vi var på Marstrand på västkusten i Göteborgstrakterna


Godmorgon, eller godeftermiddag?
Jag vaknade för ungefär en timme sedan nu. Grymt skönt med sommarlov så man kan sova hur jäkla länge man vill. Eller ja...  Nästan i alla fall, mina föräldrar ska pront vara på och väcka mig vid 10 tiden. Men det kanske är lika bra för annars skulle jag lätt kunna sova bort hela dagen.

Uhm, om jag får tag på Weronika så kanske vi drar iväg till Knapped vid fem? En sommarfritidsgård. Annars har jag inget speciellt inplanerat förutom at tladda kamera batteriet.

Oj! Jag glömde nästan säga, jag har kanske berättat förut att jag har fel bildskärmsupplösning på min dator. Igår tog jag mig i kragen och gjorde något åt det. Så nu har jag rätt inställningar men jag tycker det ser jätte konstigt ut, allting blev mycket mindre. Och nu kan jag dessutom rätta till felet med mina flikar uppe vid headern, eftersom... nu sitter de fel för mig med :)
↳ 

Fin blogg, vännen!:D



Allt bra??

KRAM

↳ 

Åh fin bild! :D hur får du bilderna i så bra kvalite när du laddar upp dom? mina blir kassa :(

↳ 

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram!

↳ 

sv: Då var det så jag testade häromdagen! Haha :) Förresten,det här med bredd på bloggen,som jag aaldrig lär mig, du har inte tid över? Jag skäms ihjäl att be om hjälp ska du veta haha,,

↳ 

Sv; Ja visst ^^ har lagt till dig nu ^^

↳ 

Fin bild :)

↳ 

Vad duktig du är på att fotografera! :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG