What's behind that curtain?

Var ju som sagt i Göteborg i helgen, Kungälv närmare bestämt, och på lördagen så tog vi en trip in till Marstrand. En jätte härlig ö i skärgården. Där promenerade vi några kilometer runt ön (inte hela) och jag tog massor med bilder! Gud vad härligt det är där nere jag längtar tillbaka. Hur som helst så var det inne bland husen när vi skulle tillbaka till hamnen som jag knäppte denna bild!
↳ 

vilken fantastiskt bild...

Du är grym

↳ 

Svar: Vist är hon <33

↳ 

tack så mycket, du är också fin! :)

↳ 

tack så mycket, du är också fin! :)

↳ 

Sjukt snygg bild :D

↳ 

Hejsan! Nu är det såhär att jag behöver din hjälp ! :)

Jag vill att folk ska tycka att det är kul o kolla på mina meningslösa video bloggar !

Jag vill veta vad just DU vill att jag ska prata / visa / göra i min video blogg ? (JAG DANSAR OCH SJUNGER ABSOLUT INTE XD) Hoppas du vill kika in o lämna en kommentar om vad du tycker ! :)

↳ 

Nu är tävlingen om stativet avslutad! In och kolla om du blev en finalist, om inte så rösta gärna på din favoritbild!

http://joonnas.beldo.se/entry/18267



Flera tävlingar kommer att komma nu i sommar på min blogg, så fortsätt att hålla utkik :)

Kram!

↳ 

svar; Tack ;D<3

↳ 

Svar; Dagens blogg va redan avslutad :o Men det kommer upp i morgon igen :D

↳ 

Riktigt fin bild! :D

↳ 

SV; Pixlig? :O Inget som syns för mig. Hur ser det ut?

Kram!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG