Fjärrutlösare till D3100 YES!

Googlade och hittade en tråd i Flashback forum där någon efterfrågat en fjärrutlösare till Nikon D3100! Och oh yes äntligen har de externa kommit. Måste fråga mamma om jag får beställa nu.

Fjärrkontroll/ -utlösare Meike Trådlös fjärrkontroll N3

 

↳ 

hoppas du får beställa nu gumman! :) hur mycket kostar det? :D har ingen systen,men det är kul att veta,ifall jag skaffar en ;)

↳ 

hoppas du får beställa nu gumman! :) hur mycket kostar det? :D har ingen system,men det är kul att veta,ifall jag skaffar en ;)

↳ 

hoppas du får beställa nu gumman! :) hur mycket kostar det? :D har ingen system,men det är kul att veta,ifall jag skaffar en ;)

↳ 

hoppas du får beställa nu gumman! :) hur mycket kostar det? :D har ingen system,men det är kul att veta,ifall jag skaffar en ;)

↳ 

Hej! nu har vi valt ut dagens blogg, kolla in om det blev du - om inte, anmäl dig gärna igen, här: http://smilinggirls.blogg.se/2011/march/dagens-vinnare-ny-dagens-blogg.html#comment

Kram! /Smilinggirls

↳ 

hihi okej :D hoppas du blir nöjd!

↳ 

vad heter dem?

↳ 

kan du länka där man kan köpa sådana fjärrkontroller?

↳ 

Hej! Fin blogg du har :) hemsida där du hittade fjärrutlösaren till nikon d3100 kommer du igår vad den heter, för har letat i evigheter känns det som! Kram

↳ 

åh, vart kan man beställa den? har letat som en galning efter en sån!

↳ 

vilken hemssidan hittade du den på ???

↳ 

Hejsan! Jag har en exakt sådan fjärrutlösare som ovan, men kan inte för mitt liv förstå hur jag ska få den att ansluta till min d3100! Kan du inte svara i min blogg hur jag ska göra för jag behöver verkligen hjälp! Jättetacksam för svar!

↳ 

Hejsan, jag undrar var du köpte den?

Lite efter, men söker efter en grymt mkt ^^

Kram saracarolina.webblogg.se

↳ 

Var kan man beställa en? :)

↳ 

Kan du länka sidan där man kan beställa dem? :)

↳ 

Hejsan, jag undrar vart du köpte den och om den funkade till din Nikon D3100? svara gärna i min blogg. Kram



btw, jättefin blogg du har :)

↳ 

Fick du köpa den sistochslutligen? :)

Isf, varifrån beställde du den, kan du kommentera det till mig? :) Är den bra? Och den är väl utan sladd? Hoppas jag får svar, har letat JÄÄTTELÄNGE efter en sån! Kram!

↳ 

Hej, på vilken sida hittade du dem? har letat skitlänge nu och ändå hittar jag inget bra:/ Vore tacksam för svar !Ha det bra :)

Svar: Har gjort ett jättefult videoinlägg om detta haha! :) http://mylifeaslinnea.blogg.se/2012/may/var-kopte-jag-min-fjarris.html#comment
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG