[Fototävling] - Härliga vitsippor

Nu är det dags för mig att delta i en fototävling igen, gud som jag letat, var verkligen tävlingssugen. Temat för denna fototävlingen är Natur och därför valde jag denna underbara längtansfulla vitsippebilden. En stark favorit hos mig faktiskt.

Tävlingen håller Amelia i och vinsten är en länkning i menyn med bilden också i en månad.
Vill du delta? http://amelia.blogg.se/2011/march/fototavling.html#comment

Så ni får jätte gärna rösta på mig sen
om bidragen blir tillräckligt många. Om det inte blir tillräckligt många väljer hon vinnare. Men återkommer om det! :}
↳ 

fin blogg :)

↳ 

Svar: Tack för att du ville hjälpa till <3 Det går tyvärr inge längre, han fann inte vägen hem, himlen tog emot honom... Men tack för att visa ditt stöd fina du!

↳ 

Sv: åh, vad roligt att du är med! :)

↳ 

sv; hihi tack, men varför ? ;)

↳ 

Tack för att du var med i min fototävling! Kika in på min blogg för att se om du blev en finalist ;)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG