Ö-ö-ö-örebro

Lite små segt på bloggfronten I know. Men nu ska jag anstränga mig lite!
Idag ska vi till Örebro för att kolla på en förtidig födelsedags present till min bror, käka och så shoppa lite antagligen. Så får se om jag kommer hem med något kul! Jag hoppas på det för det finns verkligen inga kläder i min garderob längre. Även fast den är överfull... Men jag är verkligen jätte dålig på att plocka ur plagg. Tänk om jag senare inser att FAN den tröjan hade jag velat haft nu? Det funkar ju inte :( Kanske får ta och plocka ur kläder och lägga dem på vinden? Hihih...

Vet i alla fall att vi ska plocka hem några Baslinnen och jag vill gärna ha en till sådan där Gina munkjacka som jag har i grått och svart. Jätte sköna och jag vill ha en till att ha i stallet. Sen ska jag kolla på present till Erika också. Och ska försöka få med mig en pälsglans hem också... Men då måste jag tvinga mamma åka till Hööks eller Till häst, vi kommer ju vara i stan.

Okej men vi hörs sen! :D Nu ska jag kolla mitt kamerabatteri som har laddat i över ett dygn...

↳ 

Fin blogg du har!:)

↳ 

tack tack:)

Har du designat din blogg sj?

(har flyttat min blogg till:madeleinjohansson.blogg.se;)

↳ 

Shit! du är ju sketduktig!:D önskar att ja var lika bra!

↳ 

Vacker bild!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG