Omstart

Måste göra omstart för att jag ska orka fortsätta med bloggen, så ny design behövs även bild på mig. Ska nog ge mig ut i vårvädret, trots lite mulenhet, med min brors hjälp kan jag till och med få en ny header. Vad gör vi? Nu kör vi!

↳ 

fin bild :) allt bra idag?

↳ 

sv; åh, vad roligt det låter! :D hoppas det kommer gå bra sen när du ska fota. :) Kram

↳ 

sv: blondera aldrig HELA håret, utan gör slingor. Jag vet inte nån som har fått fint resultat av att helblondera håret! Jag hade ju ljust hår innan, men en varm blond med ljusa slingor i. Eftersom jag hade utväxt å inte råd att gå till frissan så köpte jag garnier (tror jag haha), det är iaf den där gröna förpackningen. 9.1 hette färgen, ljus askblond. Jag använder två förpackningar till mitt hår. Lycka till :) Det tog då bort allt "gult/varmt"!

↳ 

Fin blogg :D och fin bild på dig :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG