Singel? Is it complicated? In a relationship? Married?

Satt och surfade runt på fejjan här alldeles nyss. Och det är ju helt sjukt vad mycket man kan få reda på. Tre stycken förhållande status uppdateringar sen ungefär midnatt. Från tre stycken personer. Det är ju nästan sjukt vad man kan få reda på genom facebook helt unbelievable. Mina reaktioner nu var ungefär nu var väl:

- Nej! :'{

- WHAT?!

- Already knew, aw ! :}

↳ 

jo det kommer bli svårt, but i'll manage <3 haha, var jag en av dem tre? :D

↳ 

sv kul! allt bra?

↳ 

ja, det är med fejjan man får reda på allt, lite skrämmande...

↳ 

Hej på dig! :) Ursäkta om du inte vill ha en sån här kommentar.. Men just nu har jag en jättebra tävling på min blogg där du kan vinna en tandblekning från simplesmile, ett utav Sveriges bästa! Allt du behöver göra är i princip att kommentera! Kika gärna in och missa inte det. :D



http://caydens.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-en-tandblekning.html

↳ 

Hej, klart du kan få låna bilderna om du skriver mitt namn & länk till min blogg :) Lämna gärna en kommentar när du lägger upp, kul se vad du hittar på!

↳ 

shit vad fin blogg! :DÄlskar den!KEEP IT UP! :d


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG